سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۰۱

اخبار

گرامیداشت روز روابط عمومی در منطقه آغاجاری

بهرام آقاجری فرمانده بسیج حوزه شهید آذری : همکاری روابط عمومی بهداشت و درمان با برنامه های جهادی کم نظیر بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات فرمانده بسیج حوزه شهید آذری شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در این مرکز حضور یافت و از کارکنان روابط عمومی تقدیر کرد.

در این مراسم که در دفتر رئیس خدمات پشتیبانی و با حضور دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان ، سعید افضلی فرمانده پایگاه مقاومت و تعدادی دیگر از بسیجیان انجام شد ، از نقش روابط عمومی در ایجاد رضایتمندی عمومی تقدیر به عمل آمد.

افسانه وارسته رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تبریک روز روابط عمومی ، از توجه ویژه فرمانده بسیج حوزه شهید آذری به مجموعه بهداشت و درمان و بخصوص روابط عمومی تقدیر و تشکر کرد و خواستار ادامه این همکاری شد.

در ادامه فرمانده بسیج حوزه شهید آذری ضمن تبریک روز روابط عمومی به نقش فعال روابط عمومی ها در فراز و فرود سازمان ها اشاره کرد و گفت : یک روابط عمومی قوی و توانمند می تواند سازمان را قوی و پر صلابت نشان دهد  و عکس آن نیز صادق می باشد.

بهرام آقاجری همکاری بین روابط عمومی و بسیج را بی نظیر خواند و اظهار داشت : هم روابط عمومی شرکت نفت و هم روابط عمومی بهداشت و درمان همکاری فوق العاده ای با بسیج دارند ، مخصوصاً در مناسبت ها و برنامه های جهادی ، این همکاری و تعامل نمود بیشتری دارد و ما از این لحاظ بسیار راضی هستیم .

 در پایان با اهدا لوح تقدیر ، از کارکنان روابط عمومی تجلیل به عمل آمد.

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

 

 

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۱۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۴۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید